25 Şubat 2013 Pazartesi

KALPLİ PASTA

Sizlere içinde bol miktarda sevgi ile karıştırılmış muz ,telaşe ile birlikte biraz fıstık,en gizlisinden birazda fındık eklediğim pastamı sunmak istiyorum.Bu pastayı keyifle yaptım,biraz aceleye geldi,oğlum laftan anlayacak yaşta olmadığı için kendimi balkona kitledim,babasına da biraz ilgilen,sürpriz geliyor dedim;yaptım bu pastayı ama bir de bana sorun,kaç kere içeri girdim çıktım Allah bilir:))                               
                                                    

4 yorum:

  1. Ne kadar zorluklarla yapsanda sevgi dolu bir pasta olmuş canım çok ta güzel olmuş ellerine sağlık ,bazı değerler için her türlü zorluklar göze alınabiliyor değil mi? sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler canım,beğenmene de sevindim:)Gerçekten öyle ferideco,zor ama güzel ve keyifliydi sonuç,bendende sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ablam çok güzel olmuş,ellerine sağlık.Senin yaptığın her şey güzel olur zaten.görüntü süper lezzet de mükemmeldir eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol ablacım...senin güzel görüşün o,ilk olmasına rağmen fena olmadı...

      Sil

Hayatın kokusu

Translate