16 Şubat 2013 Cumartesi

ANNEMDE BİR GÜN....




Birkaç gün önce annemdeydim,herşey çok lezzetliydi.Ben de kalpli cupcake ler hazırladım melek annem için.Hoş vakit geçirdik...

CUPCAKE 2yumurta
yarım su bardağı şeker
yarım su bardağı sıvı yağ
yarım su bardağı süt
1 tatlı kaşığı tarçın
kabartma tozu 
vanilya
aldığı kadar un 
         Bu ölçüler oğlum için taze olsun, az yapayım dediğimde yeterli oluyor.Daha fazla yapmak istenirse normal kek ölçülerinde yapılabilir.
Pişip soğuduktan sonra şeker hamuruyla süsleyebilirsiniz.

4 yorum:

  1. Annemlerdeydim diyebiliyorsun ya ablacim ne mutlu sana ben de orda olmak isterdim. Anne kokusu melek kokusu. Uzaklarda olunca arada görebiliyorsun.
    Neyse çok güzel bı gün olmus. Ellerinize saglık masa da mutfakta yakıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım ne zaman annemde kahve içsek hep adın geçer,kokun burnumuza gelir,seni yanımızda hissederiz.Sohbetlerimizin tadı sen olursun.Yakın zamanda yollar seni buraya getirecek inşallah...

      Sil
  2. Herşey çok şık görünüyor fakat mutfak bunların üzerine çıktı çok şık ve modern tarzlarda güzel günlerde kullansın canım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Ferideco,benimde dileğim o yönde ,annem güzel günlerde kullansın inşallah...

    YanıtlaSil

Hayatın kokusu

Translate