20 Aralık 2012 Perşembe

ÇANTA SEVERLERE...

soho light blue leather disco bag2013 YILI GUCCI ÇANTA MODASI VE SİZLER İÇİN SEÇTİĞİM MODELLER.......twill white leather top handle bagsoho blue leather shoulder bag  butterfly silk satin evening bagsoft icon pink tan leather totesoft stirrup black brocade leather clutch soft icon python top handle bagsoft stirrup black brocade leather shoulder bag  'mayfair' large top handle bag with bow detail and  ...sukey light pink metallic microguccissima top handl ...broadway studded black evening bag gucci 1973 chain leather shoulder bag   soho medium dark pink python tote with double chain ...emily light pink shiny microguccissima chain should ...soft stirrup black washed leather shoulder bag

5 yorum:

  1. Bunu bana yapmayacaktın canım tamda çanta almak isterkennn ooff bayanların can damarını biliyorsun teşekkürler canım fikir sahibi oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)rica ederim canım,çanta paylaşımlarım devam edecek...

      Sil
  2. çok güzeller, ama keşke daha alınası fiyatta olsalardı. Bazen outletlerde yakalayabiliyorum iyi fiyatlı, gezmek takip etmek lazım tabi:)
    bayıldım bu yazıya, paylaşım için teşekkürler!
    sevgiler
    http://styleglaze.blogspot.com/2012/12/comfy-is-my-middle-name.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arar buluruz bizde coco bolinho
      :)sevindim beğendiğine,sevgiler.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Hayatın kokusu

Translate