21 Şubat 2013 Perşembe

YEĞENİM İÇİN....






6 yorum:

  1. ne güzel yapmışsın canım çok şirinler hem en güzel şey çocuk sevindirmek benim yeğenlerde benden etek istio bi ara onların gönlünü etmeliyim bende
    sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esma hanım,gerçekten öyle,yeğenimin mutluluğu yetti bana,arayıp teşekkür etti bi yandanda kurabiye yiyor ,çok tatlı:)kolay gelsin sizede o zaman:),sevgiler...

      Sil
  2. Bunların içinde teyze sevgisi var o yüzden asla tadı açmaz hiçbirinin ellerine sağlık Elif'im çok cici olmuşlar.Ahmet Burak'a da afiyetler olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sibel abla,yeni eklediklerinede bayıldım bu arada....

      Sil
  3. ellerine sağlık ablacım,görünce ahmet burak ^^uuu bunlar harika anne diyecek''ararız seni teyzesi akşam ahmet burakla öpüüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet olsun canıma,bekliyorum:)kocaman öptüm...

      Sil

Hayatın kokusu

Translate